2 Aralık 2009 Çarşamba

Çocuk Odası Perdeleri...

Kızımın odasında herşey hazır,perdeler hariç bir türlü karar veremiyorum :( desenlimi olsun,düzmü,çiçeklimi...ikea'daki ler çok renkli geliyor.Ne yapıcam bilmiyorum.Bebek ve çocuk üzerine herşey olan yapancı bir sitede (www.vertbaudet.com) bu perdeleri gördüm çok hoşuma gitti,keşke burada da olsa mağazaları diye içimden geçirdim ama,biraz düşününce böyle perdeleri aslında bizde yapabiliriz.düz beyaz perdenin üzerine keçe veya polar kumaşıyla çiçekler,kelebekler,dallar keserek kendi perdemizi yapabiliriz çok ta güzel olur.Bebeğimin gelmesine çok az bir zaman kaldı vakit bulup ta yapabilirmiyim bilmiyorum ama belki siz yapabilirsiniz :)




2 yorum:

Seda Demirel Genç dedi ki...

Funny baby den mi seçtin perdeleri çok hoşlar:-))

Sümeyye dedi ki...

Keşke orada olsaydı,yabancı bir siteden aldım ( www.vertbaudet.com )çok güzeller... ama biraz dikiş bilgisi olan yapabilir aslında.