18 Şubat 2010 Perşembe

Düzenli Dolaplar


Havaların hafif hafif ısınmasındanmıdır bilmem,içimde bir temizlik yapma isteği var.Ufaklık uykuya dalar dalmaz kendimi bir dolap veya çekmece önünde buluyorum.Çalıştığım dönemlerde sabahları evden bir telaşla çık,akşamları koştura koştura gel,yemek vs.derken dolaplar alıp başını giderdi:)Bir de şimdi daha düzenli dolap ve çekmecelere sahip olmak için değişik aparatlar bulmak mümkün,özel eşyalarımızı saklamak için dekoratif kutular,giysilerimiz için fonksiyonel askılar,yeni giysilere yer açan vakumlu torbalar,dolap içi ayraçları gibi hayatımızı kolaylaştıran pek çok şeyi her yerde bulmak mümkün.

3 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

işte benim dolabım böledirrrr!! :)) şaka yapmıyorum düzen hastalığım var:)

Sümeyye dedi ki...

vaayy..seni tebrik etmek lazım zeynep,bende elimden geldiğince böyle bir dolaba sahip olmaya çalışıyorum ama bu fazla sürmüyo malasef,bir kaç gün sonra bir bakıyorum herşeyin yeri yine değişmiş :(

POLLYANNA dedi ki...

Super gorunuyor, neyazik ki hep istedigim ama benim yasam seklime uymayan bu dolaplara sahip olacagim gunleri iple cekiyorum:) Bir de benim basimin taci vakumlu torbalari akil edene kocaman alkis:)