29 Temmuz 2010 Perşembe

Ses vermek istedim...

Uzun bir aradan sonra herkeze merhaba :) tatil dönüşü tam toparlandım,kendime geldim derken şimdi de hastalıkla boğuşuyorum,dün gece doktora gittik ama emzirdiğim için doğru düzgün ilaç veremediler tabi...bitki çayları ve gargarayla geçirmeye çalışıyorum.Ben yatıp hastalığı atlatmaya çalışırken meleğim neler mi yapıyor...yuvarlana yuvarlana evin için de gitmediği bir yer kalmıyor,özellikle de masanın altına girmeye bayılıyor :) bir hafta sonra 7 aylık olucak meleğim, henüz emekleyemiyor ama çalışmaları devam ediyor :) yakında peşimden gelirse hiç şaşırmam yani...bir taraftan hastalıkla boğuşurken bir taraftan da çok hareketli günler geçiriyoruz kuzumla...umarım en kısa zamanda iyileşip daha sık yazabilirim...




Şimdilik hoşçakalın...

11 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

tatilde nazar mı değiyor bize ne?bende tatil dönüşü iki gün sonra ayağımı incittim,yatış modundayım...blog blog geziyorum tüm gün :) ama senin bu minik prensesin fotoğrafları içimi açtı,gülümsetti beni...çok tatlı maşallah...

çokoprenses dedi ki...

hiii güzelliğe maşallh.tokasını yerim ben onun.
geçmiş olsn sana da cnm:(

kirazzade dedi ki...

Elbisesi de kendisi gibi çok şeker maşallah :)

Mutluanne dedi ki...

Maşallah meleğinize çok şeker Allah bağışlasın

Sümeyye dedi ki...

birgüzelçift,çok geçmiş olsun sanada,dediğin gibi nazara geldik galiba..yatağında seni gülümsetebildiğime çok sevindim ama :)

teşekkür ederim çokoprenses ilk kez toka takıyoruz :)

teşekkürler kirazzade...

Utkunun anneciği hoşgeldin bloğumuza :)

inci çiçeği dedi ki...

geçmiş olsun, kızınız çok tatlı olmuş maşallah:))

abide berkman dedi ki...

Çook tatlı olmuş maşallah :)) Sana da geçmiş olsun canım.Nedir bu tatilden gelen herkez hastalanıyor.Tatile gidenler nazara geliyor galiba :))

Canfeza dedi ki...

Çok geçmiş olsun..

Miniğin maşaallahı var, fotolar çok şeker.. Sarı sarı : )

Sümeyye dedi ki...

teşekkür ederim inci çiçeği :)

teşekkürler abide sen de mi hastasın yoksa :(

canfeza yorumların için bir kez daha çok teşekkür ederim :)

Seda Demirel Genç dedi ki...

canım maşallah çokk tatlı ya nazar değecek diye korkuyorum allah esirgesin inşallah...

Sümeyye dedi ki...

bu geceden sonra artık ben de korkuyorum canım :(