27 Eylül 2010 Pazartesi

Bu Hafta Sonunda Biz...

Sultanahmet'teydik,aslında ben dün için sevgili zeynep ve burcu'nun ev sahipliğini yaptığı 3.blogger buluşmasına katılmak istiyordum,dün sabah için önceden planlanmış bir işim olduğu için katılamadım buluşmaya,bu sabahta buluşmanın fotoğraflarını görünce çok kıskandım :) fotoğraflardan da belli ki çok eğlenceli geçmiş,inşallah bir dahaki sefere ben de katılabilirim bu büyük buluşmaya...Biz de dün öğleden sonra güzel havayıda fırsat bilerek dışarı attık kendimizi...önce gülhanede küçük bir piknik yaptık çekirdek aile olarak sonrada sultanahmet'in ve bu güzel havanın tadını çıkarttık :)


7 yorum:

ümmühan dedi ki...

Kırmızı çiçeklerle pek hoş bir fotoğraf olmuş, üzülme inş. 4. blogger buluşmasına katılırsın ne yapalım :)

Sümeyye dedi ki...

teşekkürler ümmühan,sen de buluşmadamıydın yoksa seninle tanışmayıda çok istiyordum :(

Zeynep'in Evi dedi ki...

birdahakine bekliyoruz amaa:)

nihalasli dedi ki...

Cook tatli bir bebik ve guzel cok guzel fotograflar.Blogunuz cok hos izlemeye aldim;)

abide berkman dedi ki...

Anne kız çok güzel çıkmışsınız :)

Sümeyye dedi ki...

inşallah zeynepciğim :)

teşekkürler nihalaslı ve hoşgeldin bloğuma :)

teşekkürler abide,sizde çok tatlısınız :)

Burcu dedi ki...

hayallah kısmet olmamış desene. zeynebin dediği gibi bir dahakinde senide aramızda görmek dileğiyle arkadaşım :))