24 Aralık 2010 Cuma

Küçük bayraklar

Çocuk doğumgünü ve partilerinde,masa veya duvarı süsleyebileceğiniz küçük bayraklar yaptım bugün...daha sonrasında ise çocukların odalarında pencereye,dolabına veya yine duvara asarak süsleyebilir,çok cici bir görüntü sağlayabilirsiniz...






Ben kırmızı beyaz yaptım ama istediğiniz renklerde veya doğum günü ve oda temanıza uygun süslerde hazırlanabilir...küçük miki fareli,renkli bayraklı,küçük arabalı,aklıma daha bir sürü şey geliyor...yapabileceklerimi düşündükçe içim içime sığmıyor :))


8 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bu minnak bayrakların ismi Flag banners :) Biz yurtdışındayken hazır paketlerde satılıyordu.Buraya gelince de kulannınca eskidiler ve 4 ay kadar önce kızımla birlikte desen desen yenilerini yaptık kartondan ve muhteşem oldular şu an odasındalar.İsterseniz daha fazla referans için size yollayabiliriz fotoğrafını :)
Eline sağlık arkadaşım çok güzel olmuş.

uğurböceği dedi ki...

eline sağlık.güzel fikir.

MERVE dedi ki...

uzaktan keçe kullanmuşsınız gibi duruyor..neden yaptınız merak ettim çok hoş görünüyorlar..

SEVGİLİ HAYAT dedi ki...

çok güzel ama nedendir bilmiyorum bana ton ton ibikli horozlar geldi aklıma, burası benim ilham kaynağım oluyor :) teşekkürler. emeğinize sağlık...

İki oğlan Annesi dedi ki...

bu güzelliklere hayran kalıyorum
her ziyaretimde
maşaallah ne kadar üreticisin...

bu arada seni mimledim...
sevgiler...

Sümeyye dedi ki...

teşekkürler red riding hod...dediğin gibi,kağıttan ve kumaştan yapılanlarıda var bu bayrakların,bende puantiyeli kumaşlarla yapmak istiyordum aslında bunu ama istediğim gibi kumaş bulamadım keçeyle denedim buda çok şeker oldu..

teşekkürler uğur böceği :)

hoşgeldin ella :) keçeyle yaptım evet..

teşekkürler sevgili hayat :) ton ton ibikli horozlar çok cici...

eymenin annesi çok teşekkür ederim güzel yorumun ve mimin için...en kısa zamanda cevaplamaya çalışıcam...

Adsız dedi ki...

Higihihi evet annem de yazmış zaten benden önce :)Benim odamda da var çok gzeller .Elinize sağlık

Sümeyye dedi ki...

hoşgeldin ashley :)teşekkür ederim...