17 Aralık 2010 Cuma

nasıl ferah,nasıl içini açıyor insanın değilmi bu aralar böyle ferah duvar kağıtlarını beğenir oldum,bi ara salonumun bir duvarını,duvar kağıdı ile kaplamak istiyordum ama istediğim gibi birşey bulamayınca vazgeçip resim çerçeveleriyle süsledim...


birde böylesi güzel küçük bitkilere hayranım bugünlerde,şu anda evimde hiç canlı çiçek yok çalıştığım dönemlerde bir kaç tanesini telef edince alamadım bir daha bakamıyorum yada ben bakmayı beceremiyorum,üzülüyorum sonra boyunlarını bükmelerine...ama istiyorum artık böyle küçük bir bitki olsun evimizde bu sefer güzel bakıcam söz diyorum sevgiliye...



Bir de bir kaç haftadır uğraştığım teknik sorunlar nedeniyle açamadığım pasajımı açtım sonunda bakmak isterseniz tık tık

6 yorum:

Betül dedi ki...

Merhaba Sümeyye bende bebek odasi için duvar kağıtlarına bakarken Laure Ashley de gördüm buna benzer soft renkleri. Dekorayon bölümünde bulabilirsin bence bu duvar kağıtlarını...

Layla dedi ki...

Aksesuar dükkani sahane olmus ya cok tatli :) Bayilirim ben de duvar kagitlarina renk renk desen desen..bu kücük cicekleri bende severim hatta mutfakta cam kenarinda olacak vazo icerisinde dere otu felan :)

Sümeyye dedi ki...

çok baktım aslında betül ama çok karasız kaldım biraz cesarette istiyor duvar kağıdı yaptırmak en sonunda vazgeçip,çerçevelerle değiştirdim o duvarın havasını...

teşekkür ederim leyla beğenmene çok sevindim böyle hepsini bir yerde toplamak güzel oldu ve kısa zamanda o kadar çok aksesuar yapmışım ki ben bile şaşırdım kendime :) dereotu fikrene bende katılıyorum bu yaz kesin yapıcam küçük saksılarda dereotu,maydonoz hatta çilekte :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

sen de canlı çiçek almalısın evine sümeyye benim sıklamen 7 çiçek açtı çok seviniyorum eve renk katıyor çiçekler..birde paylaştığın duvar kağıdı nefis burada benzeri satılsa hiç durmam alırım...

Sümeyye dedi ki...

zeynep senin sıklamene bayılmıştım ben zaten maşallah çok güzel bu sefer bende istiyorum bakalım inşallah bakmayı becerebilir zeynep ela'dan koruyabilirsem...

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

ben de aynı dertten sıkayetcıyım...cok sevıyorum ozenıp alıyor um ama sonra solup gıdınce husrana ugruyorum :(