31 Mayıs 2011 Salı

Küçük beylere özel...

Erkek bebek ve çocuklara çok yakıştırıyorum kravatlı ve papyonlu şeyleri...bunu düşünerek kravatlı bir badi hazırladım,sadece küçük beyler için...dilerseniz arkasına isim veya Daddy's Boy yazabiliriz...böylece babalar gününde babanıza hoş bir sürpriz yapabilirsiniz :)




Bu şirin badiyi satın almak için aksesuardukkanim@hotmail.com adresinden mail gönderebilirsiniz...gönderin tanışalım,sizin bücürler için de birşeyler yapalım :)

Bu arada Cici şeyler dükkanı Facabook sayfası da açıldı,yeniliklerden daha çabuk haberdar olabilmek için,
linki tıklayıp beğenmeniz,yeterli...gelirseniz çok mutlu olurum :)

17 yorum:

İlknur dedi ki...

Yine döktürmüşsün bakıyorum :). Çok şeker olmuş, elleri maharetli arkadaşım. Çok beğendim her zamanki gibi :)

elif-kayra dedi ki...

çok güzeller

fikirde çok güzel :))
ellerine sağlık

cicibebe dedi ki...

sümeyye'cim görmeyeli neler neler yapmışsın öyleee! bayıldım valla hepsine ayrı ayrı!! hemen birisi dogursun da hediye yapalım hehehe :)

betul dedi ki...

harika fikir.bayildim daddys boy :)) bence harika bir babalar günü hediyesi olur.

defne kurabiye dedi ki...

harıkaaaaaaaaaaa bayıldım ellerıne saglıkk becerıklı kadın:))

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş!Oğluma alacağım ben de en kısa zamanda:)

HaNdE... dedi ki...

harikasın!!

nohut oda dedi ki...

sabırsızlanıyorum:))

Sümeyye dedi ki...

teşekkür ederim ilknur,çok mutlu oldum :)

teşekkürler elif:)son zamanlarda yorumlarda bir sıkıntı var senin yorum pencerende ayrı olmadığı için ad-url yazarak yorum yazıyorum sana hep :) bilgin olsun elif...

cicibebem hoşgeldin :) özledim seni...


teşekkür ederim betül,beğendiğine ok sevindim :)

defne kurabiye,bana diyene bak diyeceğim şimdi,senin maharetlerinide biliyoruz arkadaşım,maşallahın var :)

kitap kurdu beğendiğine çok sevindim...seve seve yaparım oğluşunada :)

teşekkür ederim hande,sizin yaptıklarınızda öyle maşallah...takip ediyorum:)

gülcan :) ufaklığın doğum günüsü için bu sabırsızlık herhalde :))

tubitos dedi ki...

benim de bebişlerim olsunnn böyle cici şeyler alayımmm =)

seda dedi ki...

bu ciciler gözlerimi kamaştırıyor iyiki varsın da yapıyosun bu güzel şeyleri sümeyyecim...

coco-jelly dedi ki...

çok cücel olmuş...ellerin dert görmesin..bende erkek bebekim olsun istorum:)Allah verirse seneye düşünüyoruz:)ilk adres sensin:)

Unknown dedi ki...

bugün almanyada babalar günü.yani biz sizden iki hafta kadar erken kutluyoruz.blogunda dün gördüm ve hemen ise koyuldum bi tisört ogluma daddy`s boy yazan bi tisört babamiza sohn ist mein größter fan(oglum benim en büyük hayranim)hazirladim.fikir senden hava atmasi benden:))babamiz cok begendi orjinal durdugunu söyledi.maharetli hanimin hali basdka dedim:))
bende fikirin sahibine tesekkür edeyim dedim

Syhn dedi ki...

erkekleri de unutmamak lazım tabii ya ;)
çok tatlıı olmuşşş!!

yastuf dedi ki...

nasil sirin olmus Sumeyyecim Masaallah.

Sümeyye dedi ki...

inşallah tubitoscuğum :)

Sümeyye dedi ki...

sadacım canım benim,asıl iyi ki sen varsın...senin yerin hep benim için farklı biliyorsun :)

coco jelly çok güzel bir haber,Rabbim gönlünüze göre versin,blog dünyasına bir pamuk daha katılsın tabi...fena mı olur :)

tahanın annesi çok sevindim :) güle güle giysinler :)


teşekkürler seyhan :) çok fazla kız şeyi yapıyorum galiba,artık kendime bi dur dedim :)

teşekkür ederim yasemin,çok sevindim beğendiğine :)