1 Temmuz 2011 Cuma

Mutlu bebekler...

Bir haftadır uykusuz kalmama sebep olan veletleri paylaşıyorum sizlerle :) Elif hanım doğmak üzere olan minik oğlu Arda için kapı süsü yapmamı istedi benden ama hali hazırda yapılmış,onlara örnek olarak gösterebileceğim bir kapı süsüm bile yoktu,aklımda olan şeyi paylaştım onlarla,sağolsunlar bana güvendiler...Büyük harflerle isminin yazılı olduğu üzerine yine dolgulu süslerle tamamladığımız,leylekli bebekli bir kapı süsü hazırladım Arda bebek için,sonrasında da kapı süsünde ki bebekleri çok beğenen elif hanım...Arda'yı görmeye gelen misafirlere ikram edilecek olan çikolataların üzerine yapıştırmak üzere 150 adet emekleyen bebek figürü yapmamı istedi benden...ve ortaya bir biri ardına gülümseyen bu sevimli bebekler çıktı :)

Dilerim arda bebek te bu bebekler kadar mutlu ve neşeli olsun :)


Bebeklerin yüzleri tek tek el dikişiyle yapıldı ve yapıştırma kullanılmadı...








Bu haftalık ta benden bu kadar :) mutlu bir cuma'nın ardından,keyifle geçirebileceğimiz güzel bir hafta sonu
olması dileğiyle :)

Not: Fotoğraflar akşam üzeri çekildiği için çok net değil,kusura bakmayın olur mu...

18 yorum:

GeCe dedi ki...

waaav kapi susu cok orjinal olmus hepsi bir harika

Ülkü dedi ki...

Fotoğraflar çok net ve de herşey çok güzel canım emeğine sağlık :)

zeynep dedi ki...

hayatım harikasın yine..çok güzel olmuş..ve belliki seni çokuğraştırmış..emeğine sağlık..öpüyorum seni komacannn..

annesiningülü dedi ki...

tebrik ederim seni tek tek uğraşmısın :) ellerine sağlık :D

seda dedi ki...

yok kujum ne kusuru gayette netler ve çok güzeller...

hacew dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ellerime sağlık.Kızımın doğum günü için kafamda güzel fikirler oluşuyor sayende :)

yastuf dedi ki...

Sumeyyecim canim arkadasim nasil guzeller Masaallah.Emegine saglik..

Gulden dedi ki...

Birgun nazarim degecek diye korkuyorum:) Masallah kapi susu cok guzel olmus. Ellerinize saglik...

Betty dedi ki...

muhteşem sümeyye. harika olmuş. Bu arada berra için hazırladığın mine kostümünü çooook beğendik nurturiada:) Fatma ya seni tavsiye eden bendim:))

İKİ MELEK dedi ki...

offf ne kadar zamanda yaptın acaba çok emek var bu işte .ellerine sağlık benimkileride bloğunda görmek için sabırsızlanıyorum:)

hayat simdi guzel.. dedi ki...

cok ama cok sirinler canim,ellerine saglik..

Syhn dedi ki...

ciddi bir emek görülüyor burda.
temiz çalıştığının altını çizmek isterim ;)
bu işlerden anlayanların anladığı kadar anlarım, kusurları aramam ama onlar bana kendini gösterir.
senin ürünlerine ise bayılıyorum.
ellerine sağlık ;)

Meyra dedi ki...

bu veletler nasıl güzel olmuş buram buram el emeği kokuyor canım:)

Sümeyye dedi ki...

teşekkür ederim gece :)

beğendiğine çok sevindim ülkü :)

teşekkürler zeynep,dediğin gibi gerçekten çok uğraştırdı ama sonuç her zaman ki gibi mutluluk verici :)

teşekkür ederim bahar :)

beğendiğine çok sevindim sedacım :)


Teşekkürler hacaw,ne mutlu o zaman bana :)

yaseminciğim beğendiğine çok sevindim canım :)

gülden dur biyerimi kaşıyayım :)) beğendiğine çok sevindim,yorumlarınız beni gerçekten çok mutlu ediyor...

Betül bi ara nurturia'dan bloğuma o kadar çok giriş oldu ki demek ki sebebi senmişsin,çok mutlu oldum şimdi sağol:)

şirin tam 1 hafta mı aldı ama gece 3 lere kadar,çalışarak anca bitirebildim...seninkileride çok yakında burada göreceğiz inşallah

Teşekkür ederim ayşegül,özledik sizi :)

çok teşekkür ederim seyhan yorumların beni gerçekten çok mutlu ediyor,umarım bir gün yüz yüzede tanışma imkanımız olur...

teşekkür ederim meyracım,beğendiğine çok sevindim :)

gulbahcesi dedi ki...

bayıldım,ellerine sağlık! çok ama çok güzel bir kapı süsü olmuş,tebrik ederim.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Merhaba Sümeyyecim,kusura bakma uzun süredir sana hicbisey yazip birakamadim,öyle renkli beni benden alan seyler yapiyorsunki masaallah diyorum sana ben öylece bakip kaliyorum...Bu kapi süsüne hasta oldum,hem ömür boyuda kullanilabilir,saklanabilir,ayrica bu sirin seyleri hazirlamada gösterdigin sabrin icinde seni tebrik ediyorum canim,hemde kizina ragmen,tekrar masaallah...

(bu arada yeni postun maalesef suan bende okunamiyor!)sonra tekrar deneyebilmek ümidiyle sevgiler sana...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

canim ugramayali harika seyler yapmissin yine ellerine o güzel gönlüne saglik..
sicacik sevgiler

Layla dedi ki...

Masallah gercekten fevkaladenin fevkinde sanki bir makinadan cikmis gibi.
Hepsi ayni zerre fark yok bayildimm.Ellerine saglik,
Allah nazarlardan korusun ins.