8 Aralık 2011 Perşembe

Kavanozlarınızı süslemeye geldim :)

Hepimizin evinde muhakkak farklı boyutlarda kavanozlar vardır...hatta kimi zaman başımıza bela olur bu kavanozlar,anneanne ve babanneye eşit olarak dağıtılır,sonra onlar dolu olarak bize tekrar dönüş yapar ki bu büyük bir mutluluktur :) ama bir taraftanda kavanozlar birikmeye devam eder...işte o biriken kavonozların bir kısmını süsledik biz kızımla,
Süsleme için gerekli malzemeler diyeceğim ama aklınıza gelebilecek herşeyle süsleme yapabilirsiniz aslında hatta çocuklarınızın çoraplarını mama kavonozlarına bile geçirebilirsiniz :) Bir blog'ta bu şekilde yapılmışınıda görmüştüm ama bulamadım şimdi,bir gün onuda deneyeceğim :)
Ben kumaş,dantel,ip ve kağıt bardak altlığı kullanarak süsledim...
Geçenler de sevgili ayda'nın bloğunda görmüştüm,oda bir mumluk süslemiş ve çok şirin olmuş...
craft malzemeleriniz için farklı bir örnek isterseniz de,benim boncuklarımı koymak için yaptığım kumaş kelebekle süslediğim kavanoza yada burada desenli kağıtla yapılmış örneğede bakabilirsiniz...




Bu karanlık ve puslu günlerde mumlarınızı yakıp keyif yapın bence ;)





Eğer hoşunuza giderse arada bir de olsa değişik craft etkinlikleri yapalım sizlerle,biz yaparken çok keyif aldık kızımla,bakalım sizler nasıl bulacaksınız...

21 yorum:

zeynep dedi ki...

bunları o tombiş parmaklarmı yapmı??boşuna anasına bak kızını al dememişler..öperim o yumuk elleri:)

Narsistanbul dedi ki...

çok şekerler...ayrıca bu ikea tepsisinden ben de aldım.. her şekilde banko, içine ne koysan harika görünüyor:) ibr tepsi her türlü fincana uyum sağlar mıymış...sağlarmış:=)

hayat simdi guzel.. dedi ki...

ince detaylar,ince,nazik yasam..pek hayatima geciremesemde en sevdgim seylerdir boylesine sirin ayrintilar,...ellerine saglik sumeyye'cim...

Syhn dedi ki...

mutluluk için bu tür ince detaylarla hayatın renklenmesi gerektiğini düşünüyorum.
ancak.
ancak ben bir kavanoza keteleri koysam üstünü örtsem fiyonklasam...
o kavanozu daha açmam.
açsam da yine o şekilde kapamam :)
o yuzden yapamıyorum böyle.
oysa benimde evim kavanoz kaynıyorç hem atmıyorum süsliyim püsliyim diye, hem yapmıyorum kim uğraşacak diye :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Sümeyye'cim harika olmuş hepsii..ama ben arkadaki minderlerini daha çok sevdim:) seni de güzel kızını da öperim..

Unknown dedi ki...

Harika bir bloğunu var .Şimdiye kadar keşfetmemiş olmamama üzüldüm.
Kesinlikle takibindeyim.
Sevgiler canım

kimsiniz dedi ki...

çok guzel olmus son karedeki olan, ellerinize saglik :)

Deniz dedi ki...

Ço ktatlılar, bayıldım resmen. ellerinize sağlık, ben de sizi beklerim bloğuma, sevgiler.. :)

www.LensMarket.Com

seda dedi ki...

sümeyye canım ben bunlardan istiyorum,hem de gencer'in doğum günü için süsleyebiliriz harika olurlar ne dersin..ya da sünnet için yasin okutmayı düşünüyorum gelenlere vermek için olabilir..detayları hemen mesaj atıyorum..iyiki varsın :-)

HoBiHuZuR dedi ki...

selamlar..sanırım bloğunuzun ismini değiştirmişsiniz,3 aydır bloğuma güncellemeleriniz gelmiyordu,bugün uzun uğraşımla yeni ismiyle buldum bloğunuzu çok mutlu oldum..yaptıklarınızı heyecanla takip etmeye devam edicem..Sevgiler..

AnnelikOkulum dedi ki...

Harikalar ellerinize emeginize sağlık...

ρємвє вℓσğυм dedi ki...

mimin var canım bende:)

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

O kadar şirin gözüküyorlar ki:) Keşke o kadar becerikli olsaydım. Ellerinize sağlık:D

Sümeyye dedi ki...

zeynep,gerçektende öyle hareketleriyle benim kopyam diyebiliriz :)

selcen,tepsiyi ben de çok seviyorum,dediğin gibi nasıl kullanırsan kullan çok güzel duruyor,hatta bu tepsiyi sehpa olarak kullananı bile gördüm :)

ayşegül teşekkür ederim,evine inceliğine hayran olduğum biri mi söylüyor bunları...haksızlık etme bence :)

seyhan bende öyle düşünüyordum ama hem yapımı çok kolay hemde kurabiyeleri süslü kavanozlardan yemenin zevki bambaşka,açıp kapatırkende hiç bozulmuyor merak etme :)

Sümeyye dedi ki...

zeynepcim,minderlerimi ben de çok seviyorum biri zaradan,diğeri ikeadan :)

hayat cafe hoşgeldin :) hep beklerim ;)

mavi rüyam teşekkürler ;)

deniz,beğenmene çok sevindim,gelirim tabi ki :)

sedacım süper fikir :) detaylarıda konuştuk seninle umarım yardım edebilmişimdir canım...sevgiler :)

hobi huzur,tekrar hoşgeldin bloğuma adresi değişmişti bloğumun o yüzden bir çok takipçim ulaşamıyor şuan,tekrar kavuştuğumuzda da çok mutlu oluyorum...iyi ki geldin :)

Defne,teşekkür ederim :)

Pembe bloğum çok incesin,düşündüğün için çok teşekkür ederim...umarım cevaplayabilirim :)

Elifin defterinden,çok teşekkür ederim eminim ne maharetler vardır sizde de :)

Elisi Defteri dedi ki...

Adı gibi çooook cici şeyler varmış bu blogda, yürekten kutlarım, sevgiler..

biraydamasalı dedi ki...

oyy oyy oy çok güzel olmuş bunlar.hele o kareli olana bittim:)sevgiler
AYDA

meri dedi ki...

Bir kavanoz sevdalısı olarak çok hoşuma gitti bunlar.Ellerine sağlık.Daha çok kavanoz daha güzel bir hayat:)

Harikalar Atölyesi dedi ki...

kavanozlar çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

marifet23.blogspot.com dedi ki...

Adın gibi çok cici şeyler emeğine sağlık.Mutlu yıllar.

Marifetli Cadı dedi ki...

nasıl cici bir blog böyleeee, sizdeyim cicim yeni paylaşımlarda buluşmak üzere, hoşçakalın...