1 Ekim 2012 Pazartesi

Koskoca bir yazın özeti olamaz tabi ama bir yığın fotoğraf biriktirdim sizin için onlardan sadece bir kaçı bunlar...bir arkadaşa söz verdiğim gibi sonbahar geldi,döndüm ben ;) Anlatacak öyle çok şey var ki,anlatmaya kalksam ben yazmaktan,siz okumaktan yorulursunuz kesin...Zeynep Ela'nın büyümesi,gidilen yollar,görülen yerler,yapılan ciciler.Hepsini anlatacağım elbette ama kendi bloğum gibi sizlerin bloğunada uğrayamadım bir süredir.Özlediklerim,merak ettiklerim var,ilk önce onları ziyaret etmek istiyorum...

En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere ;)


10 yorum:

cicibebe dedi ki...

her biri ayrı tatlı fotoların :) ben de bir özet postu geçip faaliyete başlamam lazım sanırım :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

İyi ki geldin! Bu fotoğrafların tekk tek özetlerini hikayelerini istiyorum ben ona göre:)

sema dedi ki...

Şu piknik örtüsü ne bayıldım ya aynisinin tıpkısı bende var.bence piknik olayının olmazsa olmazı.insana mutluluk veriyor...kızın da bayan büyümüş Sumeyyecim.maşallah.benim zeynebim de büyüyor zaman akıp gidiyor...

Sevdiye dedi ki...

Yaz güzel geçmiş belli :)
Güncellemelerinle ilgili sıkıntı yaşıyordum ama düzeldi herhalde, biz de özledik, sık sık post isteriz ona göre :))

Syhn dedi ki...

sana aslında gelip yazmamam lazım öyle kızgınım çok ihmal ettin buraları.
Allah biraz flickr biraz yatıştırdı beni.
çok seviyorum senin fotograflarını biliyorsun di mi?

kız da kocaman olmuş maşallah!
;)

Meyra dedi ki...

hoşgeldin, geç bile kaldın!!
bekliyorum merakla anlatacaklarını haberin olsun;)

Elif Günaydın dedi ki...

Çok cicisiniz.:) MaşaAllah size..

Sümeyye dedi ki...

cicibebe hadi sende gel peşimden :)

zeynep,iyi ki gelmişim gerçektende,şimdi daha da çok farkettim ki ben gerçekten çok özlemişim sizi:)

Sema,piknik örtüsünün kumaşını ikea'dan alıp dikmiştim,hatta artan kumaşla ufaklık için bandana yapmıştım bir tane çok şirin oluyor:)kesinlikle haklısın ufak detaylar hep mutluluk verir insana...

Sümeyye dedi ki...

ahh sevdiye her zaman bloğa giremesemde,yaptığın güzellikleri hep takip ediyorum flickr'dan...ellerine emeğine sağlık arkadaşım:)

Seyhanım,haklısın ne diyim ama geçerli sebeplerim vardı...dediğin gibi zeynep büyüyor ve her geçen gün aramızda ki bağ daha da güzelleşiyor.Her anı dolu dolu onunla birlikte geçirmek istiyorum...Bloğa yazıcak uzun uzun anlatacak zaman kalmıyor ama bundan sonra bir şey yazamasam bile sık sık fotoğraf yükleyeceğim...söz:)

Sümeyye dedi ki...

Hoşbulduk Meyracım :) nasıl özlemişim,gezi yazılarına devam değil mi? en kısa zamanda geleceğim o güzel fotoğraflarını görmeye ;)

Teşekkür ederiz elifcim :)